Gyakran Ismételt Kérdések
Összeállítottam egy kérdéslistát válaszokkal, ami segítségedre lehet.
Hogyan tudok időpontot kérni?
Telefonon, emailben és Facebook üzenetben tudunk időpontot egyeztetni.
Kell vigyek magammal váltóruhát?
Amennyiben edzésre, tornára érkezel, akkor igen, szükséges valamilyen kényelmes sportruházatot és FEHÉR talpú sportcipőt hoznod. Masszázshoz, kezeléshez nincs szükség váltóruhára.
Mit vigyek magammal a konzultációra?
Orvosi leleteket, zárójelentéseket, gyógyszerlistát – minden olyan dokumentumot, ami az állapotodhoz kapcsolódik.
Mennyi ideig tart egy konzultáció?
Általában másfél óra alatt végezni szoktunk.
Mennyi ideig tart egy állapotfelmérés?
Másfél – kétóra nagyjából.
Hogy tudok fizetni?
Lehetőség van készpénzben és kártyával is fizetni, de ha szeretnél, akár utalhatsz is. Ezen kívül szépkártyát is elfogadok.
Kérhetek számlát?
Igen, amennyiben magánszemély nevére kéred. Cégnévre sajnos nem áll módomban számlát kiállítani, mivel KATA-s vállalkozó vagyok. Átutalás esetén mindenképp számlát állítok ki – ehhez az adatokat a helyszínen kérem megadni.
Sajnos nem tudok elmenni az időpontomra, mit tegyek?
Ilyen esetben kérlek azonnal értesíts, mert lehet, hogy valaki más szívesen eljönne abban az időpontban. 24 órán belüli lemondás esetén sajnos a szolgáltatás teljes árát ki kell fizetned.
Online konzultációt szeretnék. Van erre lehetőség?
Igen, van online konzultációs opció, de ez függ az előzetes telefonos/emailes egyeztetéstől.
Kaphatok árlistát?
Az aktuálisan érvényes árakról az „Árak” menüpont alatt tájékozódhatsz.
Ajándékba szeretném adni a szolgáltatásodat valakinek. Van erre lehetőség?
Igen, ajándékutalvány formájában.
Nincs, aki vigyázzon a gyerekre, vihetem magammal?
Egészséges gyermeket bármikor szívesen látok, de nem vagyok gyermekfelügyeletre berendezkedve. Ezért kérlek, csak akkor hozd magaddal a gyerkőcöt, hogyha a kezelés/edzés alatt le tudja magát biztonságosan foglalni. Beteg gyereket kérlek, ne hozz magaddal! Neki se jó, ha betegen hurcolod, és én sem szeretnék semmi fertőzést hazavinni a családomnak, vagy továbbadni a többi vendégemnek.
A gyermekemet szeretném elvinni hozzád. Foglalkozol gyerekekkel?
Igen, foglalkozom gyerekekkel.
Hány alkalom kezelésre lesz szükség?
Ezt sajnos nem tudom előre megmondani, mert nagyon sok mindentől függ.
A kezelések fájdalmasak?
Igen, sajnos előfordulhat, hogy a kezelés fájdalommal jár, de mindig igyekszem kíméletesen, a vendégre tekintettel dolgozni.
Elég, ha eljárok hozzád, vagy otthon is lesz feladatom?
Az, hogy hozzám jársz, az csak a fele a munkának, nagyon is szükség van „házifeladatokra”. Sajnos nem elég, muszáj hozzátenned önálló munkát is.
Magamtól kell tudnom, mit kellene csinálnom?
Nem, erre vagyok én. Természetesen mindent alaposan átbeszélünk, és mindig részletesen elmondom, milyen feladatokat kell csinálnod pluszban, és hogy miért.
Én csak kineziotape ragasztást szeretnék. Van rá lehetőség?
Önmagában csak tape ragasztást nem vállalok, mert önmagában, kezelés nélkül nem sok hasznát látom.
Ha maradt bármi kérdésed, keress nyugodtan az elérhetőségeim egyikén,
vagy írj nekem a Kapcsolati űrlapon keresztül.
Kérj időpontot: +36 20 596 5664
Kapcsolat
Ha merült fel benned kérdés, nézd meg a Gyakran Ismételt Kérdéseket, hátha megtalálod a választ. Ha mégsem, írj nekem és felveszem a kapcsolatot Veled hamarosan.
Írj nekem
Ez az oldal reCAPTCHA által védett és a Google Adatvédelmi irányelvei és Általános Szerződési Feltételei érvényesek.
Helyszín
1113 Budapest
Villányi út 28.
Telefon
+36 20 596 5664
info@9life.hu
